2011-02-22

Genomskinlig av sorg och smärta.
Mitt felaktiga att behärska och hantera.
Jag vet vad jag döljer, det andra ser.

Jag vet också förstånd.
Har lärt mig att sätta finger på något,
och hela handen på mycket.

Kontrasten där emellan jag!
Förstår ni innebörden av vetskapen?



Frida

Jag vet min vän att det du går igenom är obeskrivligt.

Jag vet att vissa dagar är pest och andra är bra.

Jag vet oxå att allt det här delar du med mej fast du inte nämner något.

Jag finns för dej frugan.

Om du grinar skrattar skriker eller bara är.

Du är min bästa vän <3

2011-02-23 | 08:39:18 |
rebeca

Jag vet att du vet, du är bra!

Jag är tacksam för din hjälp.

Den hjälp att inte göra något,

den hjälp att göra mycket!



Ditt förstånd, ditt tålamod.

Tack för att du låter mig vara jag.

Låter mig vara vilsen, ändå på rätt väg.

Jag är så tacksam.



Puss! <3

2011-02-23 | 19:04:41 |
Frida

Kan inte säga annat än självklart gumman!

Det är väl det man har vänner för. <3

2011-02-24 | 19:59:49 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rebeca Björklund
Bor: Surahammar
Ålder: Twenty years old

Övrigt: Resan genom livet ♥ Tills döden skiljde oss åt!




RSS 2.0