mellan mitt under och mitt jag

En del tror att det handlar om styrka och svaghet,
när det är balansen där emellan som talar högst.
Många frågar sig själva och oss andra..hur man orkar?
Det är enkelt att ifrågasätta som oberörd.
För mig är det brett, alldeles för brett att detaljera. 

Frågan har inte ens slagit mitt omedvetna tänkande.
De undermedvetna är genomträngande, och oavsett
styrka eller svaghet besegrar vi det inte om vi inte
tar itu de oidentifierade så de medvetna låter vinna.
Jag bearbetar djupt inom där samarbetet möts
mellan mitt under och mitt jag. Där finner jag orken!

Min omgivning kan påverka. Men det förflutna är grunden.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rebeca Björklund
Bor: Surahammar
Ålder: Twenty years old

Övrigt: Resan genom livet ♥ Tills döden skiljde oss åt!




RSS 2.0