2011-02-18

Hon såg sin chans, och hon tog den!
Nöjd och smärtfri är hon där solen skiner just nu.

Hon berättade för min vän att om något rycker
i hennes axel behöver hon inte bli rädd utan hon bör
istället följa den hjälpande handen som tillrätta leder.
Och även att solen kommer till henne under sommaren.

Den 26 Juli blev min vän beräknad sin bebis dagen efter
Cornelias löfte om min väns sol under sommaren.
Hon berättade några kloka ord angående detta par,
som fick mig att le med hela kroppen :)) Något så typiskt henne..

..Och dom, tydligen!

Någonting hon även ville tala om var hennes dåliga samvete
att inte hon hunnit säga hej då till någon fler än familjen. Typiskt!!!

Ett medium, av dock andra anledningar, fick kontakt med en skolungdom.
En flicka som var mycket sjuk. Ingen ålder, inget namn.
Men sjukdomen var leukemi vars kraft var större än hennes egen!

denise hinkelman

så fint...vet en i köping som är jätteduktig och privat, ifall du vill träffa någon ensam?

var där efter att jim gick bort och det var så mycket som stämde in.

2011-02-18 | 10:54:37 | http://denisehinkelman.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rebeca Björklund
Bor: Surahammar
Ålder: Twenty years old

Övrigt: Resan genom livet ♥ Tills döden skiljde oss åt!




RSS 2.0