2011-02-09



Annika L

Jag är så imponerad av din blogg och ditt sätt att skriva,detta skulle kunna bli en bra bok.Jag har följt din blogg länge och anledningen är att jag låg i Uppsala med min son samtididigt med Cornelia.

Har tänkt på din mamma och er så mycket,även tänkt på Cornelia som var tjejen som aldrig klagade och var så ödmjuk och fin och man fattar inte att hon inte finns mer,så orättvist.Skulle vilja att du hälsar din mamma från Annika(Broddes mamma).Hälsa också att hon är skitsnygg i lugg!

Och som jag skrev skulle hela din blogg bli en fantastisk bra bok/annika

2011-02-12 | 09:43:27 |
Lina

Sv: Tack! :)

2011-02-12 | 16:23:21 | http://thereturnofglamrock.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Rebeca Björklund
Bor: Surahammar
Ålder: Twenty years old

Övrigt: Resan genom livet ♥ Tills döden skiljde oss åt!




RSS 2.0